پرسش های متداول

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر نمی توانید پاسخ خود را پیدا کنید ، لطفا سؤال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

آیا داشتن فضای نمایشگاه مجازی در وبسایت هلث اکسپو هزینه‌ای دارد؟

بله،  شرکت ها می توانند با واحد پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده و از هزینه غرفه ها با امکانات متفاوت مطلع شوند.

آیا بازدید از نمایشگاه های مجازی موجود در وبسایت هلث اکسپو هزینه‌ای دارد؟

خیر. بازدید از نمایشگاه ها برای تمامی کاربران اینترنتی کاملا رایگان است. ولی برای برقراری ارتباط با غرفه های مجازی، ارسال نظرات و دادن امتیاز به غرفه ها نیاز به ثبت نام اولیه است و ثبت نام اولیه برای بازدیدکنندگان رایگان می باشد.

چه مزایا و منافعی برای شرکت کنندگان در هلث اکسپو وجود دارد؟

1- نداشتن هزینه های ثابت و جاری نمایشگاه های حاضر از جمله: غرفه سازی، ایاب و ذهاب پرسنل، حمل و نقل و …

2- 24 ساعته بودن زمان بازدید از نمایشگاه مجازی و نمایش آنلاین غرفه برخلاف بازدید 6 ساعته نمایشگاه های حاضر

3-  صرفه جویی در زمان (عدم نیاز به رفت و آمد فیزیکی و خروج از شرکت و سفرهای بین شهری و مسافت طولانی)

4-  پاسخگویی به مشتریان مرتبط با زمینه کاری شرکت و ارتباط با مشتریان بالفعل به صورت آنلاین و 24 ساعته

5-  عدم پرداخت هزینه های گزاف جهت ثبت نام در نمایشگاه های حاضر

6- عدم نیاز به حضور فیزیکی چند روزه در طول برگزاری نمایشگاه

7-  حذف هزینه باربری و جابجایی تجهیزات ، محصولات و حذف هزینه های غرفه سازی و تولید زباله خشک

8- در اختیار داشتن فضایی هوشمند جهت ارتباطات و تعاملات با محوریت سلامت با گروه مخاطبان و مشتریان

9- امکان معرفی دستاوردهای سازمان و نمایش برند، محصولات و خدمات در قالب فیلم، عکس و فایل pdf

چه مزایا و منافعی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ها وجود دارد؟

1- 24 ساعته بودن زمان بازدید از نمایشگاه های سلامت محور برخلاف بازدید 6 ساعته نمایشگاه های فیزیکی

2- از بین رفتن محدودیت زمانی و مکانی و مشکلاتی از قبیل ترافیک های سنگین و کلافه کننده اطراف نمایشگاه ها

3- بازدید هدفمند به صورت مجازی و جستجوی پیشرفته و راحت تر جهت ارتباط با شرکت های مورد نظر

4- عدم حمل کاتالوگ های فراوان فیزیکی در یک دوره نمایشگاه

5- صرفه جویی در زمان و هزینه (عدم نیاز به رفت و آمد فیزیکی و پرداخت هزینه رفت و آمد برای بازدیدکنندگان)

7- در دسترس بودن دائمی نمایشگاه مجازی هلث اکسپو برای بازدید و ارتباط با شرکت ها در 24 ساعت شبانه روز

بعد از ثبت نام شرکت ها چقدر طول می‌کشد تا اطلاعات ثبت نام تایید گردد و غرفه آنها نمایش داده شود؟

 

در صورت عدم وجود مشکل فنی و تکمیل کامل تمامی مراحل ثبت نام ظرف حداقل 1 ساعت و حداکثر 5 ساعت تایید نهایی توسط واحد پشتیبانی سایت اعلام و به شرکت متقاضی اطلاع خواهد گردید.

چیدمان و ترتیب شرکت ها در `` نمایشگاه ها `` به چه شکل است؟ چرا برخی از شرکت ها در ردیف های پایین تر نمایش داده شده اند؟

 

شرکت ها با توجه به صنعت مورد فعالیت در نمایشگاه مورد نظر با توجه به تاریخ ثبت نامشان در سامانه ما اولویت بندی شده اند. یعنی هر شرکتی که زودتر ثبت نام کرده است بالاتر نمایش داده می شود.

 البته شرکت هایی که در ردیف های بالاتر و در اولویت نمایش قرار گرفته اند، شرکت های ستاره دار و برگزیده جشنواره ملی صنعت سلامت محور می باشند.

البته شرکت های متقاضی می توانند با خرید ستاره که تعرفه آن را در منو سایت اعلام شده است در ردیف های بالاتر قرار بگیرند و احتمال دیده شدن خود را جهت بازید مخاطبان افزایش دهند. 

آیا بعد از تسویه حساب به شرکت فاکتور رسمی ارائه می‌دهید؟

 

در حال حاضر خیر. ولی در صورت درخواست فاکتور غیر رسمی هزینه‌های خدمات ارائه می‌شود.

چطور می‌توانم برای ثبت نام شرکت در یک نمایشگاه از کد تخفیف استفاده کنم؟

 

کد های تخفیف شامل عباراتی هستند که برای اطلاع از کد تخفیف و دریافت آن باید مستقیما با برگزارکننده نمایشگاه مجازی هلث اکسپو (موسسه مهستان)در ارتباط باشید. همچنین تمامی کدهای تخفیف در شبکه های اجتماعی جشنواره صنعت سلامت محور ( اینستاگرام و تلگرام ) اطلاع رسانی می شوند.

آیا امکان همکاری با « هلث اکسپو » وجود دارد ؟ شرایط همکاری با « هلث اکسپو » چگونه است؟

 

بله. برگزارکنندگان نمایشگاه ها، همایش ها و کنگره های مرتبط به سلامت با موضوعات مورد تایید می توانند درخواست رسمی خود جهت همکاری، فعالیت‌ها و رویدادهای خود را به واحد پشتیبانی سایت ارسال و پس از بررسی در صورت تأیید شورای سیاستگذاری یک جلسه‌ی حضوری بین « گروه مدیریت هلث اکسپو » و برگزارکننده محترم ترتیب داده می‌شود تا درمورد نحوه همکاری صحبت شود.

آیا بعد از واریز هزینه ثبت نام امکان انصراف وجود دارد؟

 

بله. در صورت بررسی خدمات و ویژگی های ما، اگر کمتر از 7 روز پس از ثبت نام درخواست انصراف نمایید تمام مبلغ عودت داده می شود. اگر تا 15 روز پس از ثبت نام درخواست انصراف نمایید 50% هزینه ثبت نام عودت داده می شود و پس از آن امکان عودت وجه وجود ندارد.

سایز مناسب برای تصویر لوگوی شرکت چند است؟

برای تصویر لوگوی بهتر است از سایز 140 × 200 پیکسل ( افقی ) مناسب‌تر است. در صورتی که تصاویر شما در اندازه‌های دیگری باشند، سیستم ویرایش های هلث آن‌ها را به سایزهای فوق برش می زند.

چیدمان نمایشگاه ها در صفحه‌ی `` نمایشگاه ها `` به چه شکل است؟ چرا برخی از نمایشگاه ها در پایین تر هستند؟

نمایشگاه های موجود در صفحه‌ی « نمایشگاه ها » با توجه به نوع صنعت و محصولات سلامت محور آن چیدمان شده‌اند.

آیا هلث اکسپو ابزاری برای تبلیغات هم دارد؟

بله. موسسه مهستان به عنوان مجری نمایشگاه مجازی هلث اکسپو در حال عقد تفاهم نامه همکاری با برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی می باشد، همچنین در تلاش هستیم تا هم زمان با برگزاری نمایشگاه مجازی سایر خدمات مرتبط در حوزه تبلیغات و رسانه را جهت معرفی و اطلاع رسانی بهتر برندهای سلامت محور به عموم مردم در اختیار شرکت های متقاضی قرار دهیم.

همچنین ما کمپین های اجتماعی تبلیغانی با شعار ” برای سلامتی شما تلاش می کنیم” داریم که برای تمامی شرکت کنندگان ایده آل است. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی سایت در تماس باشید.

آیا امکان اضافه کردن لینک صفحات اجتماعی شرکت وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید در زمان ثبت نام لینک صفحات اجتماعی مورد نظر خود را اضافه نمایید.

من شرکتم را ثبت نام کرده ام اما مطمئن نیستم که آدرس یا سایر جزئیات تغییری خواهد کرد یا نه. می‌شود بعدا آن را تغییر داد؟

بله. ثبت نام شما پس از ایجاد صفحه کاربری شرکتی، توسط تیم ما تایید خواهد شد. شما می‌توانید در هر زمان با هماهنگی تیم پشتیبانی ما در قسمت ویرایش، اطلاعات خود را تغییر دهید.

در مورد محصولات و خدمات شرکتی سوالاتی دارم اما شماره تماس یا ایمیلی از آن در غرفه درج نشده است. چه کار کنم؟

شما می‌توانید با کلیک بر روی کانتر هر غرفه راه های ارتباطی با آن شرکت را مشاهده کنید.

از ما بپرسید

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است